Ochrona gry komputerowej : aktualne wyzwania prawne
Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:• prawa własności intelektualnej, • ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,• technicznych zabezpieczeń gier, • ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych.Książka została przygotowana przez praktyków,
którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | redakcja naukowa Elżbieta Traple. |
Hasła: | Gry komputerowe - prawo |
Adres wydawniczy: | Kraków : Wolters Kluwer SA 2015. |
Opis fizyczny: | 203 s. ; 21 cm. |
Twórcy: | Traple, Elżbieta. Red. |
Przeznaczenie: | Publikacja jest przeznaczona dla twórców, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych, a także prawników i specjalistów ds. marketingu i PR w firmach działających na tym rynku. Będzie również przydatna pracownikom działów IT, inżynierom oraz studentom prawa i prawniczych studiów podyplomowych z zakresu prawa własności intelektualnej. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wykaz skrótów
- Elżbieta Traple - Wprowadzenie - gry komputerowe w świetle prawa
- Agnieszka Wachowska - Problematyczny status gier komputerowych na gruncie prawa autorskiego - czy gra komputerowa to utwór audiowizualny, program komputerowy, czy inny utwór?
- Tomasz Targosz - Umowy dotyczące gier komputerowych - zagadnienia prawa autorskiego
- Piotr Wasilewski - Ochrona zabezpieczeń technicznych gier komputerowych w ujęciu Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
- Piotr Kostański - Korzystanie ze znaków towarowych dla gier komputerowych i w grach komputerowych
- Marcin Balicki - Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego jako narzędzie ochrony gier wideo przed zjawiskiem klonowania
- Łukasz Żelechowski - Zabezpieczenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich związanych z grami komputerowymi na terenie Unii Europejskiej - zagadnienia jurysdykcji krajowej
- Jan Byrski, Leszek Sytniewski - Dane osobowe w grach komputerowych
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)